1. Fyzická obhliadka nehnuteľnosti

  • osobná obhliadka nehnuteľnosti pred sprostredkovaním predaja, kúpy, prenájmu a pod.
  • analýza a popis stavu nehnuteľnosti
  • vyhotovenie základných fotografií ponuky
  • záznam o obhliadke (v prípade spolupráce s inou realitnou kanceláriou, ak bol vyhotovený predtým, nie je nutné opätovné vyhotovenie)
  • sme ekologickí – využívame elektronické formuláre pri obhliadke

2. Kontrola vlastníckych vzťahov

  • kontrola uvádzaného so skutočným právnym stavom nehnuteľnosti
  • preverenie vlastníckych práv k nehnuteľnosti, tiarch a iné dôležité informácie k nehnuteľnosti
  • overenie pravosti, správnosti a aktuálnosti údajov

3. Uzatvorenie sprostredkovateľskej zmluvy, ktorá obsahuje:

  • presné vymedzenie nehnuteľnosti, vlastníckych práv
  • vybavenie / zariadenie nehnuteľnosti
  • cieľ sprostredkovania (predaj, kúpa, prenájom a pod.)
  • stanovenie ceny nehnuteľnosti
  • výšku provízie za poskytované služby a ich špecifikáciu
  • všetky obchodné podmienky vrátane platobných podmienok
  • určenie postupu, akým sa bude služba realizovať (pri predaji reklama, obhliadky, 3D scan a pod.)
  • doba trvania sprostredkovania, resp. výhradnosti pri zmluve o výhradnom zastúpení

4. Príprava na online predaj a inzercia

  • profesionálne fotografie fotené zrkadlovým fotoaparátom so širokouhlým objektívom
  • virtuálny maklér – 3D sken ponuky, 360° prehliadky na Facebook + YouTube
  • krátke prezentačné video vhodné na sociálne siete
  • prezentačné grafické materiály a bannery vhodné na sociálne siete
  • zameranie ponuky, vytvorenie pôdorysov ak nie sú dodané vlastníkom
  • inzercia prebieha na bežne dostupných realitných webových portáloch, partnerských regionálnych blogoch a na sociálnych sieťach

5. Obhliadky nehnuteľnosti so záujemcami

  • profesionálna prezentácia nehnuteľnosti záujemcom
  • vyhotovenie záznamu o vykonaní obhliadky – uplatňujeme všetky nariadenia GDPR

Individuálny prístup

Náš Maklér zastrešuje max. 5 ponúk v reálnom čase! Nie sme "pásová výroba" a k prezentácii pristupujeme zodpovedne.

Sme ekologickí

Pri obhliadkach využívame hlavne elektronické formuláre a záujemcovia dostávajú notifikácie e-mailom.

Neotravujeme Vás

Všetky veci robíme "na kľúč", čiže bez zbytočných telefonátov dostávate o našej činnosti pravidelné reporty e-mailom.

6. Podpis rezervačnej dohody

  • dojednanie podstatných podmienok napr. kúpnej zmluvy
  • zúčastnené strany vyjadrujú záväzok alebo prísľub, že sa predaj – kúpa uskutoční

7. Zabezpečenie/vyhotovenie kúpnej zmluvy

  • musí byť vyhotovená právnikom, príp. notárom – z našej strany poskytujeme služby autorizovaného advokáta pre vypracovanie zmluvy a komunikáciu s katastrom
  • kontrola všetkých dokumentov a overenie pravosti
  • podpis zmluvy na notárskom úrade alebo u nášho autorizovaného advokáta
  • pri kúpe zaťaženej nehnuteľnosti komunikácia so zmluvnými stranami súvisiaca s výmazom/zriadením záložného práva
  • realitný maklér aktívne koordinuje procesy a komunikuje so zmluvnými stranami
  • maklér bezodkladne podá návrh na vklad na zmenu vlastníckych práv po splnení podmienok kúpnej zmluvy

8. Prevod finančných prostriedkov

  • využitie bezpečného prevodu cez notársku úschovu alebo vinkulovaný účet v banke

9. Protokolárne odovzdanie nehnuteľnosti

  • odpis stavov meračov tepla, elektriny, plynomerov, vodomerov
  • záznam o počte odovzdaných kľúčov
  • asistencia realitného makléra